Aktuálny oznam
Vzhľadom na opatrenie, ktoré prijala naša spoločnosť v nadväznosti na zamedzenie šírenia ochorenia COVID-19, časť našich zamestnancov pracuje v režime home-office.
Všetky pevné linky boli zrušené.
V prípade potreby nás prosím kontaktujte na našich emailových adresách a mobilných číslach
V prípade, že nás potrebujete kontaktovať ohľadne agendy vyúčtovania, fakturácie, reklamácie faktúr alebo úhrad, dovoľujeme si Vás požiadať, aby ste tak urobili prostredníctvom emailu na nasledovných adresách:
- Elektrina a plyn FO a PO: faktury.sees@seas.sk
- Teplo FO a PO: teplo.sees@seas.sk
Slovenské elektrárne - energetické služby, s.r.o.
Mlynské nivy 47
821 09 Bratislava 2
Slovenská republika
V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností týkajúcich sa zmeny dodávateľa vám radi poskytneme všetky informácie
od 8:30 do 16:00 na zákazníckej linke 0850 555 999 alebo elektronicky na doma@seas.sk.
Zákaznícka linka je určená pre poskytovanie informácií zákazníkom zo segmentu domácnosti a malí podnikatelia.
V prípade, že elektrinu odoberáte ako veľkoodberateľ, prosíme vás obrátiť sa na náš obchodný tím.
Spoločnosť Slovenské elektrárne – energetické služby a ani Slovenské elektrárne nevlastnia ani neprevádzkujú prenosovú a rozvodnú sieť.
V prípade porúch a výpadkov elektriny vás prosíme obrátiť sa na distribučnú spoločnosť vo vašom regióne.
Poruchové linky:
- Západoslovenská distribučná, a.s. 0800 111 567
- Stredoslovenská distribučná, a.s. 0800 159 000
- Východoslovenská distribučná, a.s. 0800 123 332
Reklamácie posielajte na adresu reklamacie.sees@seas.sk.
Reklamáciu môžete tiež poslať poštou na adresu:
Slovenské elektrárne – energetické služby, s.r.o.
Mlynské nivy 47
821 09 Bratislava 2
Slovenská republika
Email: info.sees@seas.sk

Spoločnosť Slovenské elektrárne – energetické služby je na trhu už od roku 2009 (predchádzajúci názov spoločnosti – SE Predaj) a s dôrazom na vysokú kvalitu služieb, inovácie a otvorený prístup si získala tisíce spokojných zákazníkov v súkromnom a verejnom sektore.