Aktuálny oznam

Vzhľadom na opatrenie, ktoré prijala naša spoločnosť v nadväznosti na zamedzenie šírenia ochorenia COVID-19, všetci naši zamestnanci pracujú v režime home-office.
Z tohto dôvodu nás prosím kontaktujte na našich emailových adresách a mobilných číslach,
nie je možné nás kontaktovať na pevných linkách.

V prípade, že nás potrebujete kontaktovať ohľadne agendy vyúčtovania, fakturácie, reklamácie faktúr alebo úhrad, dovoľujeme si Vás požiadať, aby ste tak urobili prostredníctvom emailu na nasledovných adresách:

Slovenské elektrárne - energetické služby, s.r.o.
Mlynské nivy 47
821 09 Bratislava 2
Slovenská republika

Informácie pre zákazníkov

V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností týkajúcich sa zmeny dodávateľa vám radi poskytneme všetky informácie
od 8:30 do 16:00 na zákazníckej linke 0850 555 999 alebo elektronicky na doma@seas.sk.

Zákaznícka linka je určená pre poskytovanie informácií zákazníkom zo segmentu domácnosti a malí podnikatelia.
V prípade, že elektrinu odoberáte ako veľkoodberateľ, prosíme vás obrátiť sa na náš obchodný tím.

Spoločnosť Slovenské elektrárne – energetické služby a ani Slovenské elektrárne nevlastnia ani neprevádzkujú prenosovú a rozvodnú sieť.
V prípade porúch a výpadkov elektriny vás prosíme obrátiť sa na distribučnú spoločnosť vo vašom regióne.

Poruchové linky: 

Reklamácie posielajte na adresu reklamacie.sees@seas.sk.
Reklamáciu môžete tiež poslať faxom na číslo 02/5866 3824 alebo poštou na adresu:

Slovenské elektrárne – energetické služby, s.r.o.
Mlynské nivy 47
821 09 Bratislava 2
Slovenská republika

Email: info.sees@seas.sk

Často kladené otázky
Kontaktný formulár
[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
O našej spoločnosti

Spoločnosť Slovenské elektrárne – energetické služby je na trhu už od roku 2009 (predchádzajúci názov spoločnosti – SE Predaj) a s dôrazom na vysokú kvalitu služieb, inovácie a otvorený prístup si získala tisíce spokojných zákazníkov v súkromnom a verejnom sektore.