Kontaktujte nás
Informácie pre zákazníkov
V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností týkajúcich sa zmeny dodávateľa vám radi poskytneme všetky informácie od 8:00 do 12:00.
Zákaznícka linka je určená pre poskytovanie informácií zákazníkom zo segmentu domácnosti a malí podnikatelia. V prípade, že elektrinu odoberáte ako veľkoodberateľ, prosíme vás obrátiť sa na náš obchodný tím.
Poruchy a reklamácie
Spoločnosť Slovenské elektrárne – energetické služby a ani Slovenské elektrárne nevlastnia ani neprevádzkujú prenosovú a rozvodnú sieť. V prípade porúch a výpadkov elektriny vás prosíme obrátiť sa na distribučnú spoločnosť vo vašom regióne.
Reklamácie posielajte na adresu reklamacie.sees@seas.sk.
Reklamáciu môžete tiež poslať faxom na číslo 02/5866 3824 alebo poštou na našu adresu.
Vyúčtovanie a fakturácia
V prípade, že nás potrebujete kontaktovať ohľadne agendy vyúčtovania, fakturácie, reklamácie faktúr alebo úhrad, dovoľujeme si Vás požiadať, aby ste tak urobili prostredníctvom emailu na nasledovných adresách.
Korešpodenčná adresa
Slovenské elektrárne – energetické služby, s.r.o.
Pribinova 40
811 09 Bratislava
Slovenská republika